Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31933
Title: Mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, sự hài lòng khách hàng và lòng trung thành khách hàng đối với cửa hàng tiện lợi tại tp. Hồchí minh = The relationship between service quality, customer satisfaction and loyalty for convenience stores in ho chi minh city
Authors: Đàm, Trí Cường
Nguyễn, Thành Long
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.45-54 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333118
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31933
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V51S32021045.pdf361.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.