Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31933
Title: Mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, sự hài lòng khách hàng và lòng trung thành khách hàng đối với cửa hàng tiện lợi tại tp. Hồchí minh = The relationship between service quality, customer satisfaction and loyalty for convenience stores in ho chi minh city
Authors: Đàm, Trí Cường
Nguyễn, Thành Long
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.45-54 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333118
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31933
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V51S32021045.pdf361.4 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.