Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31921
Title: Ý định mua và sẵn sàng trả giá cao của người tiêu dùng đối với thực phẩm hữu cơ: ứng dụng mô hình hồi quy logistics = Consumers’ purchase intention and willingness to pay a premium for organic foods: application of the binary logistics model
Authors: Nguyễn, Ngọc Hiền
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.3-13 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333104
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31921
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V51S32021003.pdf443.41 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.