Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Hiền
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:12Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333104en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31921-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.3-13 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleÝ định mua và sẵn sàng trả giá cao của người tiêu dùng đối với thực phẩm hữu cơ: ứng dụng mô hình hồi quy logistics = Consumers’ purchase intention and willingness to pay a premium for organic foods: application of the binary logistics modelen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv449V51S32021003.pdf
  • Size : 443,41 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.