Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31306
Title: Tác động của chất lượng dịch vụ tới sự hài lòng của khách hàng trong bảo hiểm trách nhiệm dân sự chủ xe máy = The impact of service quality on customer satisfaction in civil liability insurance motorbike owners
Authors: Phạm, Thị Thanh Giang
Nguyễn, Ngân Hà
Keywords: Khoa học (Đại học Hồng Đức)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Hồng Đức) - 2021 - no.53 - tr.5-15 - ISSN.1859-2759
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329430
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31306
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv382S532021005.pdf625.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.