Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31306
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thanh Giang
dc.contributor.authorNguyễn, Ngân Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T07:33:36Z-
dc.date.available2023-12-12T07:33:36Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329430en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31306-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Hồng Đức) - 2021 - no.53 - tr.5-15 - ISSN.1859-2759en
dc.subjectKhoa học (Đại học Hồng Đức)en
dc.titleTác động của chất lượng dịch vụ tới sự hài lòng của khách hàng trong bảo hiểm trách nhiệm dân sự chủ xe máy = The impact of service quality on customer satisfaction in civil liability insurance motorbike ownersen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv382S532021005.pdf625.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.