Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31028
Title: Các yếu tố xác định giá trị thương hiệu trường đại học = The factors effect on brand equity in higher education
Authors: Nguyễn, Văn Thanh Trường
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.189-199 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333330
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31028
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V51S32021189.pdf500.1 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.