Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31028
Title: Các yếu tố xác định giá trị thương hiệu trường đại học = The factors effect on brand equity in higher education
Authors: Nguyễn, Văn Thanh Trường
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.189-199 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333330
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31028
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V51S32021189.pdf500.1 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.