Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30917
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Quỳnh Mai
dc.contributor.authorĐặng, Kim Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-12T07:31:39Z-
dc.date.available2023-12-12T07:31:39Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333201en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30917-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.5 - tr.241-251 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titlePhát triển năng lực tư duy phản biện của học sinh trong dạy học chương “dẫn xuất của hiđrocacbon và polime” - hóa học 9 = Developing students’ critical thinking competence in teaching the chapter “derivatives of hydrocarbon and polymers” - chemistry 9en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS052021241.pdf
  • Size : 603,98 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.