Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30840
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Tuyết
dc.date.accessioned2023-12-12T03:32:21Z-
dc.date.available2023-12-12T03:32:21Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278447en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30840-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.470 - tr.11-15 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleThực trạng và một số biện pháp bồi dưỡng trí tuệ cảm xúc cho học sinh Trường Trung cấp Sư phạm Mầm non Đắk Lắk.en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S4702020011.pdf1.13 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

30
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.