Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30416
Title: Vai trò của văn hóa đối với việc hình thành hình ảnh thương hiệu trường Đại học Kinh tế Quốc dân
Authors: Phan, Thị Thanh Hoa
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.562 - tr.108-109 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278570
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30416
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5622020108.pdf158.83 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.