Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30393
Title: Vai trò của Marketing trong việc thúc đẩy tiêu thụ sản phẩm
Authors: Hoàng, Thúy Phương
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.562 - tr.46-48 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278414
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30393
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5622020046.pdf190.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.