Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thanh Nguyện
dc.date.accessioned2023-12-12T03:28:50Z-
dc.date.available2023-12-12T03:28:50Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280439en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30261-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2020 - no.17 - tr.1-10 - ISSN.2354-1482en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleVận dụng thuyết Nhu cầu, thuyết Đa trí tuệ và thuyết Vùng phát triển tiệm cận trong quản trị hiệu quả trường học.en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv463S172020001.pdf
  • Size : 691,08 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.