Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thanh Giang
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:32Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:32Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282434en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29187-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.276-281 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleSự khác biệt về sự hài lòng của khách hàng trong dịch vụ bảo hiểm trong yếu tố nhân khẩu học = The differences in the satisfaction of motor vehicle owners when using third-party civil liability insurance products in terms of the demorgraphics of motor vehicle ownersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S052020276.pdf
  • Size : 438,27 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.