Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29186
Title: Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua sắm voucher khuyến mãi trực tuyến của khách hàng tại Thành phố Hồ Chí Minh = A study on factors influencing the decision to buy online promotion vouchers of customers living in Ho Chi Minh city
Authors: Đinh, Xuân Hùng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.269-275 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282433
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29186
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S052020269.pdf581.69 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.