Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28744
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến mối quan hệ khách hàng và ý định mua sắm sản phẩm thời trang Việt Nam
Authors: Nguyễn, Trường Duy
Bùi, Thành Khoa
Nguyễn, Văn Thanh Trường
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.1 - tr.230-235 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284476
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28744
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S12020230.pdf418.21 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.