Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28702
Title: Mục tiêu chiến lược phát triển thương hiệu quốc gia của Nhật Bản từ đầu thế kỷ XXI đến nay
Authors: Hoàng, Minh Lợi
Keywords: Nghiên cứu Đông Bắc Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Nghiên cứu Đông Bắc Á - 2020 - no.5 - tr.32-39 - ISSN.2354-077X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=285068
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28702
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv183S52020032.pdf
  • Size : 400,46 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.