Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Hương
dc.date.accessioned2023-12-12T03:14:35Z-
dc.date.available2023-12-12T03:14:35Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284975en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28542-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.2 - tr.255-261 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleĐánh giá tài sản thương hiệu dựa trên khách hàng của các siêu thị điện máy trên địa bàn thành phố Hà Nộien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S022020255.pdf
  • Size : 494,27 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.