Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28528
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến niềm tin của người tiêu dùng khi mua hàng trên mạng: Mô hình hợp nhất
Authors: Nguyễn, Thị Mai Anh
Phạm, Thị Thanh Hương
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.2 - tr.141-147 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284727
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28528
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S022020141.pdf427.09 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 29, 2024

Download(s)

2
checked on Dec 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.