Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28148
Title: GIẢI THÍCH NGUYÊN NHÂN SAI LẦM CỦA HỌC SINH KHI HỌC CHỦ ĐỀ PHÉP CHIA HẾT DƯỚI NGÔN NGỮ CỦA DIDACTIC TOÁN Nguyễn Thiện Chí = EXPLAINING THE CAUSES OF STUDENTS’ MISPERCEPTION IN LEARNING DIVISIBILITY RULES USING DIDACTIC MATHEMATICS
Authors: Nguyễn, Thiện Chí
Keywords: Tạp chí Khoa học
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minh - 2020 - no.2
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=299751
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28148
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.