Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thiện Chí
dc.date.accessioned2023-12-12T03:11:06Z-
dc.date.available2023-12-12T03:11:06Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=299751en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28148-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minh - 2020 - no.2en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleGIẢI THÍCH NGUYÊN NHÂN SAI LẦM CỦA HỌC SINH KHI HỌC CHỦ ĐỀ PHÉP CHIA HẾT DƯỚI NGÔN NGỮ CỦA DIDACTIC TOÁN Nguyễn Thiện Chí = EXPLAINING THE CAUSES OF STUDENTS’ MISPERCEPTION IN LEARNING DIVISIBILITY RULES USING DIDACTIC MATHEMATICSen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 46622-481-147526-1-10-20200312.pdf
  • Size : 335,13 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.