Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28148
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Thiện Chí | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T03:11:06Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T03:11:06Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=299751 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28148 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minh - 2020 - no.2 | en |
dc.subject | Tạp chí Khoa học | en |
dc.title | GIẢI THÍCH NGUYÊN NHÂN SAI LẦM CỦA HỌC SINH KHI HỌC CHỦ ĐỀ PHÉP CHIA HẾT DƯỚI NGÔN NGỮ CỦA DIDACTIC TOÁN Nguyễn Thiện Chí = EXPLAINING THE CAUSES OF STUDENTS’ MISPERCEPTION IN LEARNING DIVISIBILITY RULES USING DIDACTIC MATHEMATICS | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.