Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27364
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Văn Tập
dc.contributor.authorNguyễn, Lan Hương
dc.date.accessioned2023-12-12T03:00:35Z-
dc.date.available2023-12-12T03:00:35Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284274en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27364-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2020 - no.36 - tr.15-20 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleNghiên cứu sự dao động vận tốc góc của trục khuỷu động cơ đốt trong bằng phương pháp thực nghiệm trên động cơ 1Ч17,5/24 = Research oscillation of angular velocity of internal combustion crankshaft by experiment method on engine 1Ч17,5/24en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv391S362020015.pdf1.06 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.