Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27222
Title: Mối quan hệ giữa hài lòng khách hàng về chất lượng dịch vụ, quy chuẩn chủ quan và trung thành khách hàng tại Ngân hàng TMCP Ngoại Thương Việt Nam - Chi nhánh Bình Thuận
Authors: Đinh, Phi Hổ
Huỳnh, Thế Nguyễn
Đỗ, Đoan Trang
Nguyễn, Minh Hải
Tạ, Minh Khôi
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.9 - tr.297-309 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286170
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27222
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92020297.pdf809.34 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

9
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.