Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26808
Title: Nâng cao hiệu quả hoạt động quảng bá thương hiệu gạo đặc sản Việt Nam tại thị trường nội địa
Authors: Nguyễn, Quốc Thịnh
Nguyễn, Thị Vân Quỳnh
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.10 - tr.268-271 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286238
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26808
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S102020268.pdf194.32 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.