Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Minh Phương
dc.date.accessioned2023-12-12T02:53:12Z-
dc.date.available2023-12-12T02:53:12Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286080en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26762-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.8 - tr.276-279 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleChiến lược marketing của doanh nghiệp kinh doanh bất động sảnen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S82020276.pdf
  • Size : 217,19 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.