Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26411
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Minh
dc.contributor.authorBùi, Ngọc Tuấn Anh
dc.date.accessioned2023-12-12T02:45:55Z-
dc.date.available2023-12-12T02:45:55Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287834en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26411-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2020 - no.01 - tr.54-64 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí khoa họcen
dc.titlePhân tích các yếu tố ảnh hưởng đến ý định tham gia e-learning từ quan điểm của giảng viên: Một nghiên cứu điển hình về Việt Nam = Analysis of factors affecting the intention to participate in the E-Learning from the lecturer's viewpoints: A case study of Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404S12020054.pdf604.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.