Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Trung
dc.contributor.authorTrịnh, Thị Phương Thảo
dc.contributor.authorPhạm, Anh Giang
dc.date.accessioned2023-12-12T02:45:45Z-
dc.date.available2023-12-12T02:45:45Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287776en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26381-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.07 - tr.136-149 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titlePhân tích sách giáo khoa môn toán dựa trên lý thuyết giáo dục toán thực (Realistic mathematics education) và một số khuyến nghị = Mathematics textbook analysis based on the realistic mathematics education theory and some recommendationsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V65S72020136.pdf
  • Size : 1,07 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.