Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26156
Title: Nghiên cứu sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ của các ngân hàng thương mại trong nước trên địa bàn thành phố Biên Hòa
Authors: Phạm, Thị Mộng Hằng
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.11 - tr.326-332 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286399
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26156
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S112020326.pdf343.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.