Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Mộng Hằng
dc.date.accessioned2023-12-12T02:44:22Z-
dc.date.available2023-12-12T02:44:22Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286399en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26156-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.11 - tr.326-332 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ của các ngân hàng thương mại trong nước trên địa bàn thành phố Biên Hòaen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S112020326.pdf
  • Size : 343,57 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.