Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26154
Title: Giá trị thương hiệu và các yếu tố tác động đến giá trị thương hiệu của Ngân hàng Thương mại cổ phần Đông Á
Authors: Bùi, Thanh Dâng
Trần, Dục Thức
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.11 - tr.314-319 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286396
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26154
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S112020314.pdf386.13 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

6
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

4
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.