Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26123
Title: Ảnh hưởng của chất lượng dịch vụ giao hàng đến sự hài lòng và lòng trung thành của khách hàng trong thương mại điện tử bán lẻ
Authors: Vũ, Lê Huy
Nguyễn, Thị Nha Trang
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.11 - tr.127-132 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286365
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26123
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S112020127.pdf
  • Size : 388,57 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.