Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLâm, Phạm Thị Hải Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T02:27:21Z-
dc.date.available2023-12-12T02:27:21Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286317en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26082-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.12 - tr.278-283 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleMột số biện pháp phát triển marketing điện tử trong thời kỳ đại dịch covid-19en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S122020278.pdf
  • Size : 351,78 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.