Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26079
Title: Ảnh hưởng của đánh giá trực tuyến đến quyết định mua hàng trên các trang B2C
Authors: Phạm, Quốc Huân
Phạm, Thị Mai Duyên
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.12 - tr.260-265 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286314
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26079
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S122020260.pdf392.47 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.