Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25580
Title: Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến trải nghiệm thương hiệu The Coffee House
Authors: Vũ, Thị Tình
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.17 - tr.348-354 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288638
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25580
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172020348.pdf391.66 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.