Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23889
Title: Mối quan hệ giữa trải nghiệm, sự cam kết và gắn kết thương hiệu: vai trò trung gian và điều tiết của tham gia thương hiệu
Authors: Nguyễn, Hữu Khôi
Lê, Nhật Hạnh
Keywords: Tạp chí Kinh tế & Phát triển
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - 2020 - no.277 - tr.63-72 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288967
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23889
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv60S2772020063.pdf580.16 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.