Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23801
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu trường Cao đẳng Kinh tế Đối ngoại
Authors: Nguyễn, Tấn Danh
Keywords: Tạp chí Kinh tế
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế - Kỹ thuật - 2020 - no.29 - tr.31-42 - ISSN.0866-7802
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289093
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23801
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv487S292020031.pdf547.68 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.