Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23801
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu trường Cao đẳng Kinh tế Đối ngoại
Authors: Nguyễn, Tấn Danh
Keywords: Tạp chí Kinh tế
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế - Kỹ thuật - 2020 - no.29 - tr.31-42 - ISSN.0866-7802
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289093
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23801
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv487S292020031.pdf547.68 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.