Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23727
Title: Các nhân tố marketing xanh ảnh hưởng đến quyết định mua thực phẩm tại chuỗi siêu thị Co-opMart Tp. Hồ Chí Minh
Authors: Lê, Quang Hùng
Nguyễn, Phú Tụ
Lê, Trần Nguyên Nhung
Trịnh, Thành Vũ
Võ, Thị Như Thảo
Trần, Thị Diệu Hạnh
Huỳnh, Nhật Trương
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.21 - tr.68-71 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304683
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23727
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S212020068.pdf265.68 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

1
checked on Nov 13, 2024

Download(s)

2
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.