Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23581
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua nhãn hàng riêng tại thành phố Vĩnh Long
Authors: Nguyễn, Trung Tiến
Phan, Thị Tiếm
Đặng, Thị Thúy An
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.14 - tr.290-295 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287965
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23581
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142020290.pdf367.1 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

3
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.