Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23578
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Xuân Lộc
dc.date.accessioned2023-12-12T01:48:43Z-
dc.date.available2023-12-12T01:48:43Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287969en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23578-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.14 - tr.302-305 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titlePhân tích các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng mô hình kinh doanh du lịch trực tuyến tại Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142020302.pdf158.94 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.