Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Xuân Lộc
dc.date.accessioned2023-12-12T01:48:43Z-
dc.date.available2023-12-12T01:48:43Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287969en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23578-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.14 - tr.302-305 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titlePhân tích các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng mô hình kinh doanh du lịch trực tuyến tại Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S142020302.pdf
  • Size : 158,94 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.