Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23413
Title: Mối quan hệ giữa sự trải nghiệm và lòng trung thành khách hàng - Vai trò điều tiết của động cơ nhận thức: Trường hợp ngành kinh doanh dịch vụ
Authors: Vũ, Thị Mai Chi
Bùi, Thành Khoa
Trần, Hà Minh Quân
Keywords: Tạp chí Kinh tế & Phát triển
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - 2020 - no.276 - tr.103-112 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287563
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23413
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2762020103.pdf567.11 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.