Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23404
Title: Xếp hạng dịch vụ khách sạn dựa trên phương pháp khai thác ý kiến khách hàng trực tuyến
Authors: Thái, Kim Phụng
Nguyễn, An Tế
Trần, Thị Thu Hà
Keywords: Tạp chí Kinh tế & Phát triển
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - 2020 - no.273 - tr.63-73 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287545
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23404
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2732020063.pdf658.58 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.