Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23370
Title: Ảnh hưởng của trách nhiệm xã hội đến lòng trung thành của khách hàng tại Công ty cổ phần Sữa Việt Nam
Authors: Nguyễn, Thị Phương Thảo
Nguyễn, Thị Thanh Tâm
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.15 - tr.166-170 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305102
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23370
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S152020166.pdf422.87 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

10
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.