Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Tâm
dc.date.accessioned2023-12-12T01:46:36Z-
dc.date.available2023-12-12T01:46:36Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305102en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23370-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.15 - tr.166-170 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleẢnh hưởng của trách nhiệm xã hội đến lòng trung thành của khách hàng tại Công ty cổ phần Sữa Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S152020166.pdf
  • Size : 422,87 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.