Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.date.accessioned2023-12-12T01:46:35Z-
dc.date.available2023-12-12T01:46:35Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305086en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23365-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.15 - tr.94-99 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến năng lực quản trị marketing của các DNNVV ngành hàng tiêu dùng tại Tp. Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S152020094.pdf
  • Size : 393,05 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.