Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23365
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến năng lực quản trị marketing của các DNNVV ngành hàng tiêu dùng tại Tp. Hồ Chí Minh
Authors: Phạm, Hùng Cường
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.15 - tr.94-99 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305086
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23365
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S152020094.pdf393.05 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.