Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Hiếu
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Trung
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nga
dc.date.accessioned2023-12-12T01:46:07Z-
dc.date.available2023-12-12T01:46:07Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305045en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23272-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2020 - no.279 - tr.20-28 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleẢnh hưởng của định hướng chiến lược kinh doanh đến liên kết chuỗi cung ứng và kết quả kinh doanhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2792020020.pdf
  • Size : 558,23 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.