Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23261
Title: Các nhân tố tác động đến ý định sử dụng các ứng dụng mua sắm thời trang trên điện thoại di động của người tiêu dùng tại Tp. Hồ Chí Minh
Authors: Võ, Thanh Hiền
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.24 - tr.110-113 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305041
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23261
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S242020110.pdf284.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 5

1
checked on Dec 27, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.