Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Tuyến
dc.date.accessioned2023-12-12T01:45:06Z-
dc.date.available2023-12-12T01:45:06Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=301979en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23097-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.477 - tr.37-40 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleHiệu quả của việc tổ chức các hoạt động học trải nghiệm trong dạy học môn toán cấp trung học cơ sởen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S4772020037.pdf
  • Size : 702,78 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.