Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23097
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Tuyến
dc.date.accessioned2023-12-12T01:45:06Z-
dc.date.available2023-12-12T01:45:06Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=301979en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23097-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.477 - tr.37-40 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleHiệu quả của việc tổ chức các hoạt động học trải nghiệm trong dạy học môn toán cấp trung học cơ sởen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S4772020037.pdf702.78 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.