Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22449
Title: Ảnh hưởng của giá trị cảm nhận đến trung thành thương hiệu trên mạng thương mại xã hội ở Việt Nam
Authors: Nguyễn, Minh Ngọc
Dương, Hồng Hạnh
Nguyễn, Thị Hà
Phạm, Thị Hồng Nhung
Nguyễn, Thị Thu Phương
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.9 - tr.75-78 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286858
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22449
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S92020075.pdf327.05 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.